Zkouška - návod

Na nádvoří jsem prozkoumal studnu (PRO STUDNU), vědro (PRO VEDRO), flašku (PRO FLASKU) a sebral klíč (VEZ KLIC), kterým jsem odemkl dvířka do sklepa (ODE DVIRKA). V jídelně jsem našel sirky (VEZ SIRKY), u dveří zadal na zámku kód (ZAD 2413), otevřel dveře (OTE DVERE), uvnitř prohledal bednu (PRO BEDNU) a sebral louč (VEZ LOUC).

 

Vešel jsem do tmavého sklepa, zapálil louč (ZAP LOUC), sebral palici (VEZ PALICI), posílil se svačinou ve skladu (SNEZ SVACINU) a v bývalé mučírně proboural zazděnou podlahu (POU PALICI). Otvorem jsem se dostal do chodby a po žebříku do osvětlené místnosti. Pod hrobkou (PRO HROBKU) jsem našel dynamit (VEZ DYNAMIT). Prošel jsem labyrintem chodeb (JJVV) až k vratům, kde jsem zapálil dynamit (POL DYNAMIT; ZAP DYNAMIT), utekl do vedlejší místnosti, vrátil se, naložil Vodoucha na záda (VEZ VODOUCHA) a vynesl ho ven.

 

Offline verze návodu z webu: ZX SPECTRUM GAMES