|
Jedná se o takzvaný logický rychlík vydaný firmou Proxima Software, který dá vaší paměti asi hodně zabrat. Musíte si v daném časovém limitu zapamatovat z osmnácti karet co možná nejvíc obrázků, které jsou zde nakresleny. Po uplynutí časového intervalu se karty obrátí a objevují se zde pouze nápisy těchto věcí. Hra umožňuje i výměnu, kdy můžete hádat věci nejenom podle polohy, ale i podle názvu. Další plus je ten, pokud si nebudete jisti, co je právě na obrázku zakresleno, pak vyzkoušejte výuku, která vám odpoví. Není nad dobře zpracovanou českou logickou hru.
Publikováno: 3. 5. 2005 | Autor: Rocker |
Vložil: Mephis | Vloženo: 02. 06. 2012, 08:04:07 |
---|
Moje hodně oblíbená hra. Hrávali jsme ji vždycky se sestrou. Rád na to vzpomínám :) |
Vložil: tomas | Vloženo: 20. 07. 2011, 01:08:36 |
---|
jj, vim o cem je rec. tohle poke uz jsem zapomnel, kdysi jsem ho taky pouzival, a doufam ze se za rok bude zase hodit! (teda pokud me moje nadseni tvorit pro ZX Spectrum zbytecny hry do tej doby neopusti - snad ne) |
Vložil: Pavero | Vloženo: 20. 07. 2011, 00:44:50 |
---|
Paradoxně k opravě her a programů vytvořených špatným postupem v Pressoru 6, kdy v basic loaderu chybí POKE 23739,111 a pak dochází k přepisu titulního obrázku hlavičkou hlavního datového bloku, takových TAPek je na netu spousta, na mém webu snad taková není žádná . |
Vložil: tomas | Vloženo: 19. 07. 2011, 23:54:20 |
---|
wow, k cemupak? Tvorba her? |
Vložil: Pavero | Vloženo: 19. 07. 2011, 13:01:23 |
---|
jj, Pressor 6 hojně používám dodnes |
Vložil: tomas | Vloženo: 19. 07. 2011, 02:20:37 |
---|
Ted jsem asi hodinu stravil prohlizenim her/utilit od Proximy, sentimentalne nad kazdou vzpominal a na WoS nasel programek na kterej si od roku 1996 nevzpomnel snad absolutne vubec - Pressor 6 na kompresi obrazku v duchu Aknadachu & spol. http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0014616 Kdysi byla tahle utilitka soucasti my "developersky vybavy" spolecne s konvertorem basicu na assembler (nevzpomenu si na jmeno, ale nekde na disketach bych to urcite nasel), Tools 80, Poster Makeru a Sprite Makeru (na tvorbu a hybani s obrazky), a Art Studia. A samozrejme milimetrovyho papiru na carani vlastni grafiky A mam pocit ze jsem jeste na neco zapomnel - a jak to tak byva, vzpomenu si az tohle odeslu! Jj, bejvavalo... Ted se clovek babra s Delphi a C++ a misto "Tape Loading Error" se dozvida ze "Aplikace provedla neplatnou operaci"... Kazdopadne Proximacka hra Aknadach patrila mezi moje oblibene predevsim kvuli sve osobite uvodni obrazovce (kouzelne zakomprimovane Pressorem 6 do jednoho velkyho bloku "Program:" ). |
Vložil: s0l1t3r | Vloženo: 16. 09. 2010, 22:36:40 |
---|
jj, no, tak to jde vlastně taky. Já jsem to řešil tak, že jsem otevřel okno emulátoru a hned vedle okno ScreenSnapperu, než se karty obrátily tak jsem pořídil snímek a pak podle něj "hádal" |
Vložil: Pavero | Vloženo: 16. 09. 2010, 20:46:47 |
---|
Nevím, jestli zrovna ZX Screen Snapper, ale určitě funkce rollback při tvorbě RZX videa zafungovala dokonale, kdy v případě chyby se lze kdykoliv vrátit o krok zpět . |
Vložil: s0l1t3r | Vloženo: 16. 09. 2010, 01:17:08 |
---|
Teď jsem koukal na Paverovo RZX video - téměř nadlidskej výkon!, já jsem si na tuhle obtížnost skoro ani neškrt, proto se ptám jestli u toho nebyla otevřená nápověda v podobě ZX ScreenSnaperu!? |
Vložil: ain | Vloženo: 31. 08. 2010, 08:55:59 |
---|
To mě nikdy nenapadlo |
Vložil: s0l1t3r | Vloženo: 31. 08. 2010, 02:03:29 |
---|
Přečtěte si Aknadach pozpátku <- náhoda!? |
Vložil: s0l1t3r | Vloženo: 27. 08. 2010, 02:32:52 |
---|
Hodně solidní hra, tohle byl můj lék, když mi nějaká jiná hra nešla a nebo mě prostě zrovna nic nebavilo - tak Aknadach a bylo! Ještě pak jsem ještě nahrával od CIDu žánrově podobnou hru - To je on! Taky neskutečná zábava, zvlášť když jsme se u toho hádali s více lidma: "kerej, že xicht to byl...". |
|