V zaprášené místnosti, v prostorách pod univerzitou, Jones přehraboval nějaké staré dokumenty, když se ve dveřích objevila silueta vysokého muže v plášti. Zážitky z poslední expedice, která skončila téměř katastrofou, má stále v živé paměti, když ho organizace, která celou výpravu financovala, nechala v džungli napospas smrti, kdy se mu jenom zázrakem podařilo vyváznout. Proto si s velkou nedůvěrou vyslechl nabídku muže na další expedici. Ta by měla směřovat do Peru, do jednoho z chrámů, ve kterém by se měl vyskytovat bájný kalich Ko-Ram Kar, o kterém Jones v minulosti napsal již čtyři knihy, takže není divu, že ho celá tato záležitost začala velice zajímat. Letadlo odlétalo za dvě hodiny, do blízkosti chrámu byl dopraven připraveným náklaďákem, dále už se musel vydat po svých.
Na cestě byly rozmístěny zásoby potravin, takže až do chrámu by mělo jít vše hladce. Horší už bude zpáteční cesta, kde se Jones musí spolehnout na legendu, které praví, že pokud máte kalich při sobě, nikdy nebudete hladovět ani žíznit. A tohle je právě nejzajímavější prvek na celé hře. Při cestě do chrámu vám klesá zásoba energie, kterou musíte neustále doplňovat sběrem bílých lahviček. Při střetech s místní vegetací energie ubývá o to rychleji. Lahvičky jsou od sebe rozmístěné tak akorát na to, abyste na žádném místě nelelkovali příliš dlouho. Při zpáteční cestě vám energie klesá pouze při kontaktu se všudypřítomnou havětí.
Publikováno: 10. 4. 2012 |
Vložil: Solaris104 | Vloženo: 17. 05. 2015, 08:09:50 |
---|
Antiquity Jones je moc pěkná hra, grafika je výborná a hratelnost také. Paul Jenkinson dokázal, že i v Arcade Game Designeru lze udělat pěkné hry. Jen při cestě zpět tam má chybku a někdy hlavní hrdina v jedné obrazovce zamrzne. |
|