|
Cap'n Rescue 1-3
|
|
Hlavním hrdinou této hry je kapitán Robert Goode, uznávaný po celém světě za řadu svých záslužných činů. Jednoho dne je násilně odloučen od své posádky a zajat zlou čarodějnicí Mortynou. Aby toho všeho nebylo málo, jeho duše byla navíc vložena do těla opice. V opičím těle jste nuceni se pohybovat po pevnosti čarodějky, vzpomínky na váš lidský život jsou však stále silné, pokuste se proto najít svoje ztracené tělo a kouzelný lektvar, který vás zase přenese zpět. Při tom se musíte vyhýbat řadě protivníků a sbírat všechny poklady a jiné bonusové předměty, abyste dosáhli co možná nejvyššího skóre.
Druhý díl navazuje přesně tam, kde ten první skončil. Již v lidské podobě musíte najít cestu na svobodu z doupěte zlé čarodějnice. Sbírejte munici do své laserové pistole, kterou lze likvidovat protivníky a ničit bariéry, za kterými se skrývají další bonusové předměty (ty se snažte opět všechny získat). Zde je potřeba dojít až do obrazovky s tryskovým pohonem, s jehož pomocí doletíte na vytouženou svobodu. Oba dva díly má na svědomí Stephen Nichol a byly vytvořeny v herním editoru AGD.
Třetí díl se objevil s ročním zpožděním, hlavním hrdinou je stále kapitán Robert Goode, který hledá na tajuplném ostrově stroj času, s jehož pomocí čarodějnice Mortyna v minulosti napáchala mnoho škody. Ostrov je plný zvláštních stvoření a technologických vynálezů, se kterými se musíte vypořádat. Sběrem mincí vám narůstá vaše reputace a hodnost, nezbytné je doplňování nábojů do vaší pistole. Ta bude vaším jediným společníkem na tomto nehostinném místě.
Publikováno: 28. 10. 2015 | Doplněno: 28. 9. 2016 |
Vložil: abraxx | Vloženo: 06. 10. 2016, 10:53:23 |
---|
Hra ve mě vzbudila vzpomínky na sinclairovskou "dobu dřevěnou" a rád jsem si i zahrál. Proboha, proč ale tři díly se stejnými sprajty a jednoznačně s nejhnusnějšími titulními obrázky!? |
Vložil: Solaris104 | Vloženo: 02. 10. 2016, 10:22:12 |
---|
3. díl Cap'n Rescue kvalitou nevybočuje ze série, díky střelbě nepřátel lze hru i natrénovat. |
Vložil: RetroPhase2014 | Vloženo: 20. 12. 2015, 13:01:45 |
---|
Doufám, že se to projevuje přesně. Já respektuji váš názor a schopnosti . Byl jsem jen velmi mladý v roce 1980 a moje generace zřídka naučit programovat v assembleru , dává přednost použití vyšší programovací jazyky, jako je C ++ . Šablony AGD jsou v podstatě pro kontrolu pohybu a ne hodně jiný . Musel jsem se navrhnout všechno ostatní . Ve skutečnosti AGD je 3 herní motory v jednom , takže je mnohem více přizpůsobitelný než SEUCK . Možná nikdy být schopen programovat v assembleru , jako jste vy ( když jsem se pomalu učí Z80 ), ale snažím se být originální a nakonec je to jen koníček pro mě novinka .
English: I hope this translates accurately. I respect your opinion and ability. I was only very young in the 1980s and my generation rarely learn to program in assembly language, preferring to use high level languages like C++. AGD's templates are basically for movement control and not much else. I had to design everything else. In fact AGD is 3 game engines in one so is much more customisable than SEUCK. I may never be able to program in assembler like you (though I am slowly learning Z80) but I am trying to be original and in the end this is just a novelty hobby for me.
|
Vložil: PreTox | Vloženo: 30. 11. 2015, 22:13:12 |
---|
To maiki: Tvůj komentář má určitě něco do sebe a z větší části s ním souhlasím. Bohužel, ukaž mi dnes člověka, který dokáže programovat v assembleru, odladit poctivě kód, protože tehdá si sekající nebo jinak zabugovanou hru nikdo nekoupil, a k tomu ještě vymyslet originální počin, který chytne a nepustí. Je to těžké, né-li nemožné, a z tohoto důvodu buďme rádi alespoň za počiny v editorech, i když mají Tebou uvedené nedostatky. A s láskou vzpomínejme na zlatou éru osmibitů, okořeněnou absencí fejsbůku a internetu celkově. |
Vložil: maiki | Vloženo: 26. 11. 2015, 06:37:16 |
---|
To je vždycky neštěstí, když někdo vypustí nějaký editor her. Automaticky začnou vznikat tucty prázdných kopií, které mají společné hlavně to, že jsou úplně zbytečné. Hra se má programovat od nuly a kód přizpůsobit přesně představám tvůrce. Osmibitové hry se takhle vždy programovaly a je to jejich podstatou. ZX Spectrum nepotřebuje 20 verzí Manic Minera, 250 verzí hopsačky v Arcade Game Designer, zrovna tak C-64 nepotřebuje 300 tupých vertikálně skrolujících rádobystříleček v SEUCK, a Atari 2600 nepotřebuje tucty sotva hratelných variací Pong v Batari Basic. Editory ničí podstatu herní tvorby a zamořují scénu! No more disc fillers please... |
Vložil: Solaris104 | Vloženo: 24. 11. 2015, 17:28:49 |
---|
První díl Cap'n Rescue je hrozně nudný a grafika je velmi strohá. Ve druhém díle mohu alespoň občas střílet a v závěru použít i tryskový batoh. Ale i tak na mě tato hra působí podprůměrně. |
|