Andy Jones pro nás připravil další hru v editoru AGD. Tentokrát se podíváme do podzemního doupěte, které je plné nástrah a protivníků. Musíme posbírat klíče, abychom získali přístup do dalších lokací. Náš hrdina Ooze je netradiční, je to taková koule, co se přelévá z místa na místo. Dokonce se umí i odrazit a přichytit na stropě. Když jsem si hru poprvé zahrál, hned se mi vybavila Hlípa, která primárně vznikla pro PMD 85. Ta se také přelévá z místa na místo.
Autor připravil hru ve dvou verzích pro ZX Spectrum 48 a 128. Ve verzi 128 v úvodním menu i ve hře zní pěkná AY hudba. Samozřejmě jsou ve hře zachovány i zvukové efekty, které využívají beeper. Hra není moc rozsáhlá, ale jelikož se musíme podzemním bludištěm pohybovat tam a zpět, tak se herní čas natáhne. Hru začínáme s pěti životy. Ve hře mimo přístupových klíčů můžeme nalézt i další životy. Ty se hodí, protože některé části jsou obtížnější. Musíme se vyhnout nepřátelům tak, že správně načasujeme pohyb po podlaze i stropu. Musím říct, že mě Andy Jones mile překvapil a vytvořil i v editoru originální hru. Neváhejte a zahrajte si ji také.
Publikováno: 24. 3. 2017 | Autor: Karel Ondráček |
Prozatím nebyl vložen žádný komentář. |
|