Všechny světy byly stvořeny za konkrétním účelem, zákonitosti, které platí v jednom světě, nemusí platit ve druhém. Zatímco na planetě Zemi obvykle žaludy slouží jako krmivo pro prasata, ve světě, kde se odehrává následující hra, jsou zdrojem obrovské moci, jsou vyrobeny z ryzího zlata a oplývají zvláštními schopnostmi. V minulosti se o ně rozhořel nelítostný boj mezi silami dobra a zla, od té doby se zdají být navěky ztraceny. Podaří se vám uspět na místech, kde celá ekipa dobrodruhů před vámi selhala? Touha vlastnit pětici zlatých žaludu, je natolik silná, že jste odhodláni toto obrovské riziko podstoupit. Když se vám to podaří, žaludy je nutné umístit do výklenků v magické svatyni, co bude následovat, už pochopitelně prozrazovat nemíním.
Ačkoliv je Pentacorn Quest hrou vytvořenou v Churrera enginu, obsahuje herní prvky a principy, které byste v ostatních hrách navržených v tomto nástroji hledali marně. Na první pohled zaujme inventář, ve kterém můžete nést až šestici předmětů. Některé předměty použijete pouze jednou a z inventáře zmizí, jiné použijete opakovaně, jako například krumpáč, který slouží k prokopání závalů na několika různých místech. Velkou roli rovněž hrají fialové spínače, po jejich aktivaci zazní krátký zvukový signál, přičemž se vám obvykle zpřístupní další část bludiště. Cestu za slávou a bohatstvím se vám pokusí znepříjemnit osm druhů nepřátel (pavouci, netopýři, masožravé rostliny, krabi, ...), nicméně do kroku vám bude hrát svižná AY-čková hudba, která vás požene kupředu za prozkoumáváním dalších a dalších obrazovek.
Publikováno: 22. 3. 2015 |
Vložil: Solaris104 | Vloženo: 22. 05. 2015, 17:00:19 |
---|
Tato hra je graficky velmi povedená a AY hudba dobře podkreslovala atmosféru hry. Velmi se mi líbily adventurní prvky ve hře. Bohužel je ve hře chybka a dá se dohrát i bez 5 sebraných žaludů. Samozřejmě jsem si ji pak vychutnal kompletní, kde mi dalo zabrat vyskákat pro žalud ukrytý v truhle. V místnostech totiž stoupala voda a hráč nesměl nikde otálet, jinak by utonul. |
|