Náměsíčnost je hrozná věc. Nikdy byste osobu takto trpící neměli budit, jinak jí můžete způsobit psychické trauma, totální pomatení mozku a rychlou cestu do nejbližšího blázince. Své o tom ví hlavní hrdina této hry, jehož starý strýc Silas za dlouhých zimních večerů bloudí po jednotlivých pokojích svého rozlehlého panství, aniž by byl při smyslech a uvědomoval si důsledky svého chování. Hlavním smyslem hry je být náměsíčnému strýci na blízku, neustále být ve střehu, předvídat všechny jeho kroky a snažit se ho uchránit před veškerými nástrahami, které na něj číhají, aby nedošlo k šoku z rychlého probuzení, což by pro něj mohlo mít nedozírné následky.
Nástrah je všude plno, padající lustry, vřískající kočky, drnčící telefon, převrhávající se věšáky, skřípající okenní tabule, hrající gramofon nebo například různé sošky a vázy, které jako na potvoru sklouzávají ze stolu. Hráč musí být neustále o krok napřed a připravovat strýci cestu, aby ho nic nevyrušovalo z jeho rozjímání a on v poklidu mohl zamířit do své postele. Hra je rozdělena do sedmi úrovní, co úroveň, to jedna noc v týdnu od pondělí do neděle. Jak se blíží víkend, náruživost strýcovy náměsíčnosti neustále stoupá, zatímco v prvních dnech toho příliš prošmejdit nedokáže a velice brzy míří do postele, koncem týdne začne strýc chytat druhou mízu a vy nebude vědět kam dřív skočit. V panství je navíc hodně tajných chodeb, takže se nenechte zmást, když strýc zmizí ve zdi a ocitne se v úplně jiné místnosti.
Publikováno: 17. 11. 2003 | Doplněno: 27. 4. 2007 |
Prozatím nebyl vložen žádný komentář. |
|