|
Total Eclipse 1-2
|
|
Jak praví legenda, již uplynulo stovky let od doby, kdy se v srdci starověkého Egypta lidé vzbouřili a odmítli pokračovat v nesmyslných obětech bohu slunce Re. To rozlítilo nejvyššího kněze, jeho zloba vygradovala ve vyřčení zlověstné kletby, jež by potrestala všechny vzbouřence. Byla postavena velká pyramida, v nejvyšší komoře byl zbudován oltář boha slunce Re. Kletba byla dokonána. Zničí cokoliv, co by během dne přerušilo sluneční paprsky dopadající do komory na oltář.
Je 26. října 1930, pouhé dvě hodiny od chvíle, kdy dojde k úplnému zatmění slunce. To odstartuje katastrofu nedozírných rozměrů, sprška hornin z roztříštěného Měsíce zvíří prach a Zemi postihne další doba ledová. Je osm hodin ráno, právě jste přistáli svým letadlem nedaleko pyramidy, vaším úkolem je dosáhnout jejího vrcholu a zničit oltář boha slunce Re. Když toto zvládnete, můžete se pustit do dalšího dobrodružství, vyhledat a znovu sestavit 12 dílů sfingy ukrytých hluboko v pyramidě. Vybaveni revolverem, hodinkami, čutorou vody a kompasem se do toho můžete pustit.
|
|
Vydavatel: Incentive Software, 1988
Autor: Major Developments
Žánr hry: arkáda
Formát souboru: TAP
Recenze: Crash, Your Spectrum/Sinclair, Sinclair User, vše
Původní manuál: Totaleclipse1.pdf
Kazetová obálka: Totaleclipse1.jpg
Externí weby: World of Spectrum, Spectrum Computing, Tipshop
Ostatní: návod, mapa, poke, remake, online
RZX video: Totaleclipse1.rzx (382 KB)
Stažení hry: Totaleclipse1.zip (28 KB)
|
Publikováno: 31. 8. 2002 | Doplněno: 16. 3. 2010 |
Vložil: Zdenek | Vloženo: 25. 03. 2015, 17:37:58 |
---|
Stejne nechapu, jak to do toho spectra dostali |
Vložil: Art | Vloženo: 02. 06. 2009, 14:27:45 |
---|
Total Eclipse je první hra v systému Freescape, kterou jsem kdysi vyzkoušel, a možná proto se mi z nich líbí nejvíce, ale samozřejmě například o rok starší Driller není o nic horší. Pokud si dobře vzpomínám, všechny hry tohoto typu od firmy Incentive jsou vzhledem k možnostem Spectra 48K perfektně naprogramovány, i když pochopitelně z dnešního pohledu se hýbou únavně pomalu (ovšem z programátorského hlediska je většina současné produkce na PC proti tomu odpad). Ale tenkrát mě velmi bavila už jen ta možnost volně se procházet v trojrozměrném světě. Velmi dobře vypadají verze těchto her pro Amstrad CPC. |
|