Z divočiny (WILDERNESS) dojděte k padacímu mostu a střelte do malého černého čtverce vedle něj. Most bude spuštěn, ale zatím nevcházejte a jděte do čarodějovy chatrče (WIZARD'S HUT). Zde snězte potraviny ze stolu. Vylezte na židli (crawl), na které leží první klíč. Seberte ho, slezte a odsuňte koberec. Objeví se průchod do katakomb, skočte dolů.
Po pádu okamžitě zastřelte ducha. Potom se rozhlédněte a nalezněte první svitek. V katakombách se nachází celkem 5 svitků. Na mapě jsou jeskyně se svitky označeny čísly 1-5, vy se nyní nacházíte v jeskyni č. 1. Navštivte i jeskyně 2-5, v každé zabijte ducha (svitky seberete později). Pozor na jeskyni č. 5, na cestě k ní je díra v podlaze a u ní stojí dřevěná lávka, kterou musíte nejdříve povalit (musíte ale mít herkulovskou sílu!).
Až budete hotovi, vydejte se do místnosti nazvané CELLAR CORRIDOR. Tady uvidíte troje dveře a otvor ve zdi. Vlevo je WINE CELLAR (vinný sklep), uprostřed TORTURE CHAMBER (mučírna) a vpravo DUNGEON (žalář). Vejděte do vinného sklepa a zabijte ducha. Zde můžete načerpat energii z láhve v levé dolní polici (pozor, jen třikrát). Dále vstupte do mučírny, zabijte ducha, zavřete dveře s hroty a vezměte si poklad vedle stolu. Nakonec vejděte do žaláře. Zde podél zadní zdi běhá duch v podobě myšky, zabít! Vedle žaláře je otvor ve zdi, z něj vyndejte 6 kusů zlata. Nyní můžete opustit podzemí východem vyznačeným na mapě. Dvakrát vystoupíte po schodech (CELLAR STEPS) a jste v prvním patře hradu.
Po celém hradě je roztroušeno jídlo, pití, poklady a především svitky a klíče. Svitků a klíčů existuje celkem deset. V některých místnostech se pohybují duchové, které vždy zabijte, jelikož úkolem hry je zabít 27 duchů včetně draka a bytosti zvané Magister a tím osvobodit princeznu (prince).
1. PATRO
Jděte do VAULT VESTIBULE, zabijte ducha a ze zdi sejměte klíč. V této místnosti je na zdi umístěn ukazatel počtu svitků (nenalezené blikají), přičemž po nalezení všech deseti svitků je možné otevřít bílá vrata. Za nimi se nachází místnost PENTACLE VAULT. Dále jděte severní chodbou k bazénu (HOT BATHS), zabijte ducha, pomocí páky bazén vypusťte, objevíte průchod do katakomb. Seberte svitek a vraťte se do prvního patra. Nyní jděte západní chodbou, objevíte se na dvoře poblíž kovárny (SMITHY), navštivte stáje (STABLES). Zde se musíte vplížit pod koně, najdete klíč. V seníku (HAY BARN) zabijte ducha a za senem najdete další klíč. U studny najdete klíč další, sebrat. Studnou projděte do katakomb a vezměte svitek.
Nyní navštivte kapli (CHAPEL), u kříže je dvojitá zeď, za ní zvonice (BELLTOWER). Zazvoňte a vypadne svitek. Z kaple vede ještě jeden východ do katakomb a zde je další svitek. Poté jděte ven z hradu a odvalte kámen (musíte mít herkulovskou sílu), objevíte průchod do katakomb, kde je opět svitek. Nyní si stoupněte na padací most a střelte do čtverečku na stěně hradu. Most vás vystřelí na střechu kaple! Seberte klíč a seskočte otvorem dolu. Dále navštivte kuchyni (KITCHEN), seberte klíč a plížením mezi hrncem a zdí v krbu se dostanete do spíže (LARDER). Klíčem z kuchyně otevřete Igorův pokoj, zabijte Igora, otevřete truhlu a kromě pokladu seberte i klíč. Vystupte do druhého patra.
2. PATRO
Vstupte do hrnčířství (POTTERY) a vypijte druhou láhev zprava. Vejděte do umývárny a na toaletu, kde najdete zlato. Odtud projděte východní chodbou (proplazte se u kraje otvoru) do nemocnice (HOSPITAL), kde zabijte ducha. Dále jděte do CURlNG ROOM a ARMOURY. V obou místnostech zlikvidujte duchy. Na chodbě stiskněte tlačítko, otevřou se dveře. Z chodby vejděte do knihovny (LIBRARY), stiskněte zelenou knihu na horní polici, objeví se židle. Vylezte na židli a ocitnete se v místnosti se zlatým nugetem (SHRINE). Na nugetu leží další klíč. Opusťte místnost opět s pomocí židle a nyní pokračujte do GREAT HALL, kterou projděte (pozor na past v rohu!) až do GATEHOUSE, kde seberte svitek. Druhé patro je kompletní.
3. PATRO
Jděte do CARPENTERS, kde můžete načerpat energii. Odtud se dejte východní chodbou do pivnice (INN), budete muset odsunout zeď. Ve skladu (STORES) otevřete skříňku a zabijte ducha. Dále navštivte JUNK ROOM, kde je na prostřední polici skryt svitek. To je zatím vše, jděte o patro výš.
4. PATRO
V KING'S SOLAR zabijte ducha a stiskněte tlačítko. Za rohem zatlačte na šedý čtverec, tím je odblokována chodba. V chodbě se čtyřmi tlačítky si stoupněte na místo vyznačené na zemi a stiskněte postupně všechna tlačítka. Ze severní chodby můžete projít na balkón, střelte do vlajky a zabijte ducha. Dále jděte do LOBBY, zabijte ducha a pokračujte do GRANARY. Zde vyhrabte truhlu, otevřete ji a vejděte do ní. Ocitnete se o patro níž v DISPLAY CHAMBER.
Vezměte svitek, poklady a vypijte červený lektvar. Vraťte se o patro výš do tělocvičny (GYMNASIUM) a zabijte tam ducha. Dále projděte do SPIRIT'S ABODE a zabijte tři duchy. Poté navštivte BALL ROOM, skočte otvorem dolů a jděte do DRAGON'S LAIR. Zde zabijte draka (zničte mu rohy, zuby a oči) a projděte do DRAGON'S HOARD. Z truhly seberte velký poklad draka, včetně svitku. Na chodbě stiskněte tlačítko, abyste si uvolnili cestu a vraťte se do VAULT VESTIBULE (skočte do otvoru v blízkosti DISPLAY CHAMBER). Projděte do PENTACLE VAULT, seberte poklad a klíč. Nyní vám zbývá jen boj s Magisterem ve čtvrtém patře. Zabijte ho a princezna je volná!
OVLÁDÁNÍ HRY
C - plazit
W - chodit
R - utíkat
P - zakloň hlavu
L - skloň hlavu
F - dívej se přímo
U - otoč se čelem vzad
B - zaměřovač zapnout/vypnout
A - vezmi/použij
I - info
SPACE - přepíná funkce zaměřovače
Publikováno: 15. 3. 2010 |