English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Zázraky v BASICu (28)
Max Stone - El Sec... (1)
Dukes of Hazzard (1)
Quadrax (18)
Peloponéská válka (2)
Videostop (2)
Na rozkaz krále (1)
Nightshade (14)
Slightly Magic (2)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Eidolon - návod

Eidolon je hra trochu podobná Dungeon Masteru, ale je zpracována vlastním originálním systémem. Úkolem hry je projít osmi úrovněmi a v každé zabít draka pomocí barevných koulí, které poletují po jeskyních. Ve hře se setkáte se třemi druhy drahokamů a se čtyřmi druhy koulí, které mají různé účinky na zrůdy obývající labyrint.

 

V pořadí koulí přes zlatou a zelenou k modré roste jejich energie. Totéž platí i o klenotech. Červené koule se nedají přímo vzít (létají), ale po srážce s jinou červenou koulí mění barvu na zlatou, kterou vzít můžete. Červené koule platí na všechny příšery v labyrintu, s výjimkou polypů a draků. Po zásahu příšery zelenou koulí se dotyčná změní na jinou vyskytující se v aktuálním levelu. Při sebrání modré koule se najednou na chvíli zastaví čas, ale zastaví se také všechny červené koule a příšery ztuhnou. Nelze je ovšem v tomto stavu zničit, zásahy koulemi jsou neúčinné, stejně jako zásahy koulemi modrými. Zlaté koule doplňují energii.

 

V každé úrovni se vyskytují tři příšery a každá brání jeden klenot. Na konci zóny je vždy drak, který je strážen bariérou. Bariéra zaniká v případě, že vlastníte klenot odpovídající barvy. Ve vyšších úrovních je zapotřebí použít klenoty dva a v sedmé úrovni dokonce všechny tři. Vaše mise je limitována časem, ale při soubojích s draky je čas zastaven.

 

Klesne-li vám energie na nulu, hra nekončí, pouze ztrácíte všechny klenoty a musíte opakovat současnou úroveň. Hra však končí v případě, že vám vyprší čas, takže žádné otálení.

 

Boj s posledním sedmihlavým drakem je velmi obtížný. Každou z jeho hlav musíte zničit jinou barevnou koulí a při každé nové hře je kombinace barev jiná.

 

OVLÁDÁNÍ

 

SPACE - chytání koulí a klenotů
1, 2, 3, 4 - výběr barvy koulí pro vrhy (červená, zlatá, zelená, modrá)
FIRE - hod koulí
P - pauza

 

POPIS PŘÍSTROJOVÉ DESKY

 

a) indikátor s písmeny C / H určuje vzdálenost od draka

 

b) indikátor se symboly - / + zobrazuje množství vaší energie

 

c) stopky uprostřed ukazující čas

 

d) v kroužku vpravo od středu je měřič času zbývajícího do probuzení příšery (v minutách), v každé nové úrovni vzrůstá o dvě minuty

 

e) v kroužku v pravém dolním rohu je číslo levelu

 

f) čtyři indikátory koulí kolem stopek, blikající indikátor ukazuje na barvu koule, která byla vybrána k hodu

 

g) kosočtverce nalevo indikují počet jednotlivých klenotů, svítící kontrolka oznamuje, že byl sebrán klenot příslušné barvy, blikající kontrolka označuje dva a více klenotů téže barvy

 

h) šipky kolem stopek ukazují směr vašeho pohybu

 

NIČENÍ DRAKŮ A BARIÉR

 

Level 1 - bariéra červená, draka zabíjí tři červené koule
Level 2 - bariéra zelená, draka odstraní čtyři zlaté koule
Level 3 - bariéra modrá, drak ztuhne po pěti zelených koulích
Level 4 - bariéra červená a zelená, šest modrých koulí draka umlčí
Level 5 - bariéra zelená a modrá, sedm zlatých koulí draka zničí
Level 6 - bariéra červená a modrá, drak neodolá osmi modrým koulím
Level 7 - bariéra červená, zelená a modrá, smrt draka nastane po deváté červené
Level 8 - bariéra modrá, drak vydrží sedm variabilních koulí

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 29. 9. 2011 | Zdroj: Excalibur 15 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist