Na začátku hry si zvolíte počet hráčů – jeden (vy proti počítači) nebo dva (vy proti kamarádovi). Potom si můžete vybrat obtížnost, kterou se určuje velikost ostrova. Inteligence se volí při hře proti počítači. Ta stanoví, jak moudře a rafinovaně se bude špión ovládaný počítačem chovat. Nakonec se zvolí, zda má být ponorka trvale vynořena či nikoliv. Vše se ovládá klávesnicí nebo joystickem.
Úkolem hráče je najít tři části střely – zadního dílu s tryskou, středu a hlavice s rozbuškou. Při všech činnostech je zapotřebí velmi pozorně sledovat stav energie.
Když objevíte část střely, do funkčního celku ji pospojujete jen v následujícím pořadí:
a) Zadní díl, střed, přední díl.
b) Předek, střed, zadní část.
Na likvidaci protivníka máte k dispozici tyto prostředky:
Pistole – můžete třikrát vystřelit, pokud trefíte protivníka, ubude mu energie. Po vystřelení všech tří nábojů se pistole stává nepoužitelnou.
Mina – po položení ji označuje jen malý kříž, podobný částem střely či jiných předmětů. Když na tento kříž vstoupíte, popřípadě zdvihnete neznámý předmět, mina vybouchne. Tím hráčovi ubere energii a na chvíli se rozpadne. Věci, které vlastnil, mu vypadnou z rukou. Samozřejmě hráči mohou ublížit nejen miny nastražené soupeřem, ale i jím samotným.
Lopata – pomocí lopaty můžete vykopat jámu, do které soupeř může spadnout. Výhodou této nástrahy je, že vykopanou díru můžete zakrýt předmětem a tím ji zamaskovat. Pokud lopatu položíte, už nebude použitelná. Jednou lopatou lze vykopat omezený počet děr.
Liana – musíte ji jedním koncem uchytit na některou z ostrovních palem a druhým koncem o zem. Pokud tudy půjde soupeř, i tato past ho obere o energii.
Hořlavina – používá se podobně jako mina, akorát hráč nevybouchne, ale shoří.
Opět lze používat mapu, na které vidíte ostrov rozdělený na obdélníky. Je na ní vidět vaše poloha, rovněž tak pozice jednotlivých částí střely. O poloze protivníka však neinformuje.
Proti každé nástraze, kromě přikryté jámy a střely z pistole, existuje ochrana. Pokud máte v ruce hořlavinu, ochrání vás před hořlavinou protivníka. Stejně tak mina v držení vás ochrání před minou soupeře. Liánu je nutné obejít.
Hledání ponorky může stát hráče veškerou energii, mořské hlubiny jsou plné žraloků, kteří si rádi kousnou. Ponorka se nachází vždy v nejsevernější části ostrova, buď vlevo nebo vpravo, maximálně jednu obrazovku od mělčiny.
Během hry se hráč může střetnout se soupeřem. Někdy to znamená vzájemný souboj. Hráči mohou útočit na větší i menší vzdálenost. Z blízka se bojuje držením FIRE na joysticku a jeho kmitáním vpravo a vlevo. Tímto způsobem začne agent bodat holí kolem sebe. Z větší vzdálenosti hýbejte joystickem nahoru a dolů. Takto zajistíte, že agent nebodá, ale udeří holí.
Čas v této hře plyne rychle. Pokud se vám včas nepodaří splnit úkol, je zle. Uprostřed ostrova vybuchne sopka a všechno zaplaví láva. Je tedy třeba konat rychle a promyšleně. Boj o přežití začíná.