Od startu jděte vlevo a přehoďte páku v podobě kostlivce. Vraťte se zpět, kde přibyla jedna plošina, takže budete moci bez problému doskákat pro střely. Těmi sprovoďte ze světa obludu, která na vás v této obrazovce útočí. Po její eliminaci seberte první část revolveru (GUN BROKEN). Pokračujte vpravo, zde se prostřílejte pavučinou, až zasáhnete pavouka za ní. Za pavučinou objevíte část hlavy kamenného golema (BAD HEAD), kterou vezměte. Jděte 2x vpravo a aktivujte počítač. Bude následovat první mezihra s názvem The Final Countdown.
Vaším úkolem bude dopravit výbušninu k červené klíčové dírce. Výbušnina, kterou uvedete do pohybu stiskem tlačítka GO, se zastaví po předem daném počtu kroků, který je s každou hrou jiný. Musíte tedy pomocí šipek naplánovat ideální trasu. Podívejte se na obrázek níže, kde najdete ideální polohu šipek, která vede s úspěšností alespoň 95% vždy k cíli, ať už bude počet kroků jakýkoliv.
Jděte vlevo a nahoru, pokud se vám podařilo úspěšně zdolat první mezihru, dveře budou otevřené. Můžete tak vstoupit do nového prostředí s tmavě žlutým pozadím. Seskočte dolů, vpravo přepněte páku, proskotačte mezi paprsky a seberte první meč (VERY COOL SWORD). Vlevo pak seberte druhou část hlavy kamenného golema (BAD HEAD). Pokračujte dolů a dobře si zapamatujte všechny barvy na obrazu umístěném na zdi. Vlevo pak aktivujte počítač, čeká vás mezihra s názvem The four keys.
Jak již název napovídá, v bludišti budete muset najít čtyři klíče, které otevírají vstup do chrámu. V této minihře se nacházejí i další užitečné předměty, loďka vás dostane přes vodu, mačetou prosekáte les, krumpáčem prokopete skálu. Dále musíte najít a přepnout dvě páky, které vám zpřístupní cestu do horního levého rohu bludiště, kde na vás čeká minihra uvnitř minihry, jak originální! Snažte se vyhýbat střelám nepřátelského letounu a občas se ho pokuste sami zasáhnout. Po výhře se vraťte do haly chrámu a aktivujte všechny čtyři klíče (pokud je máte).
Zpět do hlavní hry, kde seberte druhý meč (VERY COOL SWORD). Vpravo, 2x nahoru, dveřmi se vraťte na začátek hry, vpravo. Nad rytířem v brnění vystavte oba dva meče. Cesta vlevo bude volná. Zde se nacházejí tři zamčené dveře, aktivujte počítač a vybarvěte obraz přesně tak, jak jste ho viděli na jedné ze stěn. Když to uděláte správně, otevřou se vám levé dveře. Projděte jimi, přepněte páku, vlevo složte neúplného kamenného golema. V nových prostorách si opět zapamatujte nové barvy na obraze. Následuje mezihra s názvem Jaws.
V této mezihře musíte zachránit rovnou stovku výsadkářů před utonutím či sežráním žraloky. Vraťte se zpět ke třem dveřím. Vymalujte obraz nově zjištěnými barvami, otevřou se vám prostřední dveře. Za nimi následuje labyrint kanalizačních chodem, s přiloženou mapou se snad neztratíte. Nejprve musíte najít druhou část revolveru (GUN BROKEN), třetí obraz k zapamatování si barev a tuhého protivníka, po jehož zničení musíte přepnout páku, která byla umístěná za ním.
Zpět do obrazovky se třemi dveřmi. Obraz nyní vymalujte dle v pořadí třetí objevené předlohy. Dveře napravo budou odemknuty. Za nimi aktivujte zvláštní přístroj, který vás vynese až nahoru, vyhýbejte se přitom výstupkům, které vás jinak srazí zpátky na zem. U kovboje složte revolver a zahajte závěrečnou mezihru. Střelbou na terče se snažte získat minimální skóre 140 bodů. Aby se vám to podařilo, musíte trefit minimálně jednu čtyřicítku (střed terče).
Vraťte se zpět do obrazovky se třemi dveřmi, cesta do ložnice spáče bude volná. Zde musíte zlikvidovat závěrečného bosse. Je to pořádně tuhý protivník, ale jedině tak vytrhnete spícího dobrodruha z jeho nočních můr.
Publikováno: 27. 2. 2016 |